0
EXE RANK
V1SK1
Fexe Kullanıcısı
Aşağıdan bağlantınıza uygun rate ayarlarını alın ve console’a yazarak oyundan daha fazla performans alın ..
256k ADSL
rate 7500
cl_rate 6500
cl_cmdrate 20
cl_updaterate 21
512k ADSL
rate 9500
cl_rate 8000
cl_cmdrate 32
cl_updaterate 31
1024k ADSL
rate 12000
cl_rate 9800
cl_cmdrate 43
cl_updaterate 40
2048k ADSL
rate 15500
cl_rate 12000
cl_cmdrate 55
cl_updaterate 52
8000k ya kadar olan ADSL
rate 25000
cl_rate 12000
cl_cmdrate 100
cl_updaterate 100
56k modem
rate 4000
cl_latency -120
cl_updaterate 20
cl_cmdrate 30
128k modem
cl_updaterate : 20-30 ( Uygun değer 25 )
rate : 7500
cl_cmdrate : 17 - 19
cl_rate : 9999
256k modem
rate 5000
cl_latency -70
cl_updaterate 31
cl_cmdrate 35
512k modem
rate 7000
cl_latency -50
cl_updaterate 35
cl_cmdrate 35
Bunlar tavsiye edilen rate ayarları. Kendiniz de yukardaki değerleri değiştirirek en uygun rate ayarlarına ulaşabilirsiniz. Bu ayarlamalarınız sırasında /rate ayarını 3500′den aşağı yapmayınız.
Şuan ki benim kullandığım rate ayarları ;
rate 15000
cl_latency -300
cl_updaterate 87
cl_cmdrate 123
Bol Şanslar :thumbup:
4 adet kavram var
1) cl-cmdrate : sizden servera giden saniyedeki durum yenileme sayısı. Yani yaptığınız hareketleri ateş etmenizi falan servera bildirme sıklığınız. Dururkenki gönderdiğiniz veri büyüklüğü ile çatışma sırasında gönderdiğiniz veri büyüklüğünün (sıklığının değil) değiştiğini unutmayın. bu rakamın değişmesi ile değişen şey verileri gönderme sıklığı. eğer 20 ise saniyede 20 kere demek yani.
2) cl_updaterate : Server'ın saniyede size gönderdiği durum güncelleme sıklığı. Yukarıdakiyle aynı prensipte çalışıyor. Ancak tüm diğerlerinin bilgilerini içerdiğinden paketler daha büyük oluyor.
3) cl_rate : Birinci komut nasıl sizin servera saniyede kaç kere veri göndereceğinizi belirliyorsa, bu komut da saniyede "maximum" ne kadar byte gönderebileceğinizi belirliyor. Yani ne kadar göndereceğinizi değil ama maximum ne kadar gönderebileceğinizi. Bu değer servera olan fiili upload miktarınız ile orantılı olmalı. Yani serverda net_graph 3 komutu ile oyun sırasında hem yanlızken hem de çatışmadayken out kısmında sürekli değişip duran saniyedeki upload miktarınızı belirleyip ona göre ayarlamanız gerekiyor. Normal internette bir dosya upload ederken falan olan hız değil yani. Serverda oynarken olan fiili miktara bakacaksınız.
4) rate : serverdan size gelen saniyedeki "maximum" veri miktarını belirliyor. Server tarafından belirlenmiş olan sv_maxrate (ki bizde 20000 dir) den büyük olamıyor.
256k ADSL
rate 7500
cl_rate 6500
cl_cmdrate 20
cl_updaterate 21
512k ADSL
rate 9500
cl_rate 8000
cl_cmdrate 32
cl_updaterate 31
1024k ADSL
rate 12000
cl_rate 9800
cl_cmdrate 43
cl_updaterate 40
2048k ADSL
rate 15500
cl_rate 12000
cl_cmdrate 55
cl_updaterate 52
8000k ya kadar olan ADSL
rate 25000
cl_rate 12000
cl_cmdrate 100
cl_updaterate 100
56k modem
rate 4000
cl_latency -120
cl_updaterate 20
cl_cmdrate 30
128k modem
cl_updaterate : 20-30 ( Uygun değer 25 )
rate : 7500
cl_cmdrate : 17 - 19
cl_rate : 9999
256k modem
rate 5000
cl_latency -70
cl_updaterate 31
cl_cmdrate 35
512k modem
rate 7000
cl_latency -50
cl_updaterate 35
cl_cmdrate 35
Bunlar tavsiye edilen rate ayarları. Kendiniz de yukardaki değerleri değiştirirek en uygun rate ayarlarına ulaşabilirsiniz. Bu ayarlamalarınız sırasında /rate ayarını 3500′den aşağı yapmayınız.
Şuan ki benim kullandığım rate ayarları ;
rate 15000
cl_latency -300
cl_updaterate 87
cl_cmdrate 123
Bol Şanslar :thumbup:
4 adet kavram var
1) cl-cmdrate : sizden servera giden saniyedeki durum yenileme sayısı. Yani yaptığınız hareketleri ateş etmenizi falan servera bildirme sıklığınız. Dururkenki gönderdiğiniz veri büyüklüğü ile çatışma sırasında gönderdiğiniz veri büyüklüğünün (sıklığının değil) değiştiğini unutmayın. bu rakamın değişmesi ile değişen şey verileri gönderme sıklığı. eğer 20 ise saniyede 20 kere demek yani.
2) cl_updaterate : Server'ın saniyede size gönderdiği durum güncelleme sıklığı. Yukarıdakiyle aynı prensipte çalışıyor. Ancak tüm diğerlerinin bilgilerini içerdiğinden paketler daha büyük oluyor.
3) cl_rate : Birinci komut nasıl sizin servera saniyede kaç kere veri göndereceğinizi belirliyorsa, bu komut da saniyede "maximum" ne kadar byte gönderebileceğinizi belirliyor. Yani ne kadar göndereceğinizi değil ama maximum ne kadar gönderebileceğinizi. Bu değer servera olan fiili upload miktarınız ile orantılı olmalı. Yani serverda net_graph 3 komutu ile oyun sırasında hem yanlızken hem de çatışmadayken out kısmında sürekli değişip duran saniyedeki upload miktarınızı belirleyip ona göre ayarlamanız gerekiyor. Normal internette bir dosya upload ederken falan olan hız değil yani. Serverda oynarken olan fiili miktara bakacaksınız.
4) rate : serverdan size gelen saniyedeki "maximum" veri miktarını belirliyor. Server tarafından belirlenmiş olan sv_maxrate (ki bizde 20000 dir) den büyük olamıyor.