Hoş geldiniz!

ForumExe'ye kayıt olarak, topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşımda bulunabilir ve özel mesajlaşabilirsiniz.

Hemen Kaydolun!

Volkswagen ömür boyu garantili otomobil satışına başladı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Çileke$
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar : 1
  • Görüntüleme : 23
Katılım
31 Ocak 2025
Mesajlar
837
Tepkime puanı
18
Puanları
18
Konum
Adana
Meslek
Webmaster
Feedback: 0 / 0 / 0


SAIC Volkswagen ortak girişimi, Çin'deki konumunu güçlendirmek ve özellikle yerel otomobil üreticileriyle rekabet edebilmek için bazı araçlarında ömür boyu garanti sunmaya başladı.

Volkswagen, Çin pazarında rekabeti kızıştıracak ve tüketicilerin ilgisini çekecek cesur bir adım attı. SAIC Volkswagen ortak girişimi SUV serisindeki üç model (Volkswagen Tharu, Tiguan L Pro ve Teramont Pro) için müşterilere ömür boyu garanti sunmaya başladı.

Çin gibi rekabetin yoğun olduğu pazarlarda garanti süreleri, tüketici tercihlerini etkileyen önemli unsurlar arasında yer alıyor. Buna paralel olarak zaman zaman bazı markaların ömür boyu garanti sunduğunu duyuyoruz, ancak bunlar genellikle yeni çıkan modeller için geçerli oluyor. Volkswagen'in teklifi ise hali hazırda satışta olan mevcut SUV modellerini kapsamasıyla fark yaratıyor.

Ömür boyu garanti şartları​


Ömür boyu garanti, hem süre hem de kilometre açısından herhangi bir sınırlama olmaksızın, motor, şanzıman, süspansiyon ve direksiyon gibi aracın temel bileşenlerini kapsıyor. Ancak bu avantajdan yalnızca aracın ilk sahibi yararlanabilecek. Ayrıca tüm bakımların sadece yetkili Volkswagen servislerinde yapılması şartı var.


Ömür boyu garanti kampanyasından söz konusu üç modelden birini 30 Nisan 2025 tarihine kadar satın alanlar yararlanabilecek. Piyasa uzmanları bu hamleyi Volkswagen'in Çin pazarındaki konumunu güçlendirme çabası olarak değerlendiriyor. Şirket özellikle elektrikli ve hibrit araç serisini genişleten yerel Çinli üreticiler karşısında, kendi modellerine olan ilgiyi artırmayı amaçlıyor.
 




aradaki fark guven. en son sanayideki ustaya guvendigimde izmir-aydin otobaninda az kalsin takla atiyordum. tamponu hafif hasar gormus araci tamir ederken arkasindaki camurlugu yerine duzgun vidalamamis. alt tarafi camurluk dersin ama otobanda 130-140km ile giderken yerinden cikip tekerlegin arasina girdiginde isler oyle olmuyor. araba mekanik olarak bir butun. tek parcasina duzgun bakim tamir yapilmasin yolda bir anda olum kalim durumu ile karsilasabilirsin.

baska bir ornek vermek gerekirse calistigim sirketin audi a6 sini daha ucuz diye orjinal servise gondermemisler. gonderdikleri yerde sanayi ustasi degil, tabelali ofisli buyuk bir yer, fatura edip parasini aldiklari halde sanziman yagini degistirmemisler. sonucunda tertemiz kullanilmis tas gibi arabanin otomatik vitesi kilitlenip elde kaldi, o sekilde degerinin cok altina satildi.

katiliyorum orjinal servisler bu guven faktorunu kotuye kullanip asiri yuksek fiyatlar talep ediyorlar ama alternatiflerinde aracinin degerini hayatini aileni ve cocuklarini orada yapilan iscilige ve takilan parcanin saglamligina emanet ettigini unutmamak gerek. olay sadece yag filtre degisimi degil, frenlerin motorun kontrolu, fren balatasi gibi kritik yerlerde orjinal parca kullanimi ve bu isleri o aradaba tecrubeli elemanlarin yapiyor olusu. orjinal servis ayni hatalari parca hilelerini yapar mi? cok daha dusuk ihtimal keza otomotiv sektoru kalite ve standard uzerinde cok hassasdir, yuksek standardlarla cok kati denetlenir, nitekim bir kaza yada kronik problem durumunda imajlari zedelenir, toyotanin gaz pedali olayinda oldugu gibi, gaz pedali kaynakli kazadan sonra otomotiv liderligini vw ye kaptirmisti. sanayi ustasiysa ayni denetimlere standardlara ve egitimlere tabi degil, senin ve aileinin hayatina mal olabilecek en kotu senaryoda belki mahkeme ile ugrasir kan parasi falan oder gene ayni isine devam eder.
 


 

 
Geri
Üst