4
EXE RANK
~BaLyoZ*<CsEmeklisi>
Fexe Kullanıcısı
Puanları
0
Çözümler
0
- Katılım
- 16 Kas 2010
- Mesajlar
- 4,286
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 35
- Web sitesi
- www.facebook.com
Beşiktaş’ta en çok forma sattıran isim Portekizli yıldız Ricardo Quaresma oldu.
Beşiktaş Sportif AŞ Genel Müdürü Bülent Karabıçak, Türkiye genelinde 27 Kartal Yuvası Mağazası, 2 adet mobil satış aracı (TIR) ve 1 online satış sitesi ile taraftarlara hizmet verdiklerini ifade ederek, son dönemde en fazla satılan formanın yıldız futbolcu Ricardo Quaresma’nın 7 numaralı forması olduğunu söyledi.
Eski yıldızların da hala gözde olduğuna değinen Karabıçak, son 10 yıl değerlendirildiğinde Pascal Nouma’nın 21, İlhan Mansız’ın 26 ve Sergen Yalçın’ın 10 numaralı formalarının öne çıktığını kaydetti.
Karabıçak sözlerini şöyle sürdürdü:
“Satışları etkileyen en önemli faktör, futbol takımının başarısı. Satışlarda başarı ile doğru orantılı bir grafik her zaman söz konusudur. Bunun yanında yapılan yeni transferler, özellikle yıldız futbolcu transferleri satış grafiklerini pozitif yönde etkiliyor. En yüksek ciroya ulaştığımız dönemler, şampiyonluklar ve sonrasındaki süreç, derbi ve Avrupa kupası maçları (öncesi ve başarı durumunda sonrası), yeni sezon formalarının satışa çıkartıldığı dönemler (temmuz veya ağustos ayları) ve yılbaşı öncesi günler.”

Beşiktaş Sportif AŞ Genel Müdürü Bülent Karabıçak, Türkiye genelinde 27 Kartal Yuvası Mağazası, 2 adet mobil satış aracı (TIR) ve 1 online satış sitesi ile taraftarlara hizmet verdiklerini ifade ederek, son dönemde en fazla satılan formanın yıldız futbolcu Ricardo Quaresma’nın 7 numaralı forması olduğunu söyledi.
Eski yıldızların da hala gözde olduğuna değinen Karabıçak, son 10 yıl değerlendirildiğinde Pascal Nouma’nın 21, İlhan Mansız’ın 26 ve Sergen Yalçın’ın 10 numaralı formalarının öne çıktığını kaydetti.
Karabıçak sözlerini şöyle sürdürdü:
“Satışları etkileyen en önemli faktör, futbol takımının başarısı. Satışlarda başarı ile doğru orantılı bir grafik her zaman söz konusudur. Bunun yanında yapılan yeni transferler, özellikle yıldız futbolcu transferleri satış grafiklerini pozitif yönde etkiliyor. En yüksek ciroya ulaştığımız dönemler, şampiyonluklar ve sonrasındaki süreç, derbi ve Avrupa kupası maçları (öncesi ve başarı durumunda sonrası), yeni sezon formalarının satışa çıkartıldığı dönemler (temmuz veya ağustos ayları) ve yılbaşı öncesi günler.”