Karanlık yerleri aydınlık yapma [Çözüldü]

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan DunLoP
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
0
EXE RANK

DunLoP

Fexe Kullanıcısı
Puanları 0
Çözümler 0
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
820
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
DunLoP
Beyler bende örneğimn dust2 mesela tunel de her yer karanlık veya Ct base orasıda karanlık buraları aydınlatma kodu varmı nasıl aydınlatcaz ?
 
gamma 9999999
brightness 9999999
lightgamma 0.0001
gl_polyoffset 9999999999999999999
gl_overbright 1
gl_flipmatrix 1
gl_monolights 1
 
Cfg yazıyım bunları bakalım olcakmı
 
Flood olcak ama gene aynı :S
 
lambert "-1.5"
gamma "4"
brightness "7777"
lightgamma "0"
texgamma "0"
gl_monolights "1"
 
çok sağolun beyler.
 
Konu Kilit Sorun Çözüldü.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst