cS içiN her türLü koMut Cfq YApMaq İsteyeNe birEbiR DevRim YaraTacak ! ßy wamP1r

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan WamP!r
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
1
EXE RANK

WamP!r

Fexe Kullanıcısı
Puanları 0
Çözümler 0
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
1,191
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
WamP!r
ARKADASLAR ÖNCELİKLE SÖYLİYEYİM LÜTFEN [Ç]ALINTI YAPMAYIN YAPIYORSANIZ BİLE KAYNAK GÖSTERTİN WwW.NeTbiLqiNi.CoM
HER TÜRLÜ KOMUT BULUNMAKTADIR EMEGE SAYGI TEŞEKKÜR BOTUNUNA BASINIZ !

1-CONSOL RENGİ;
Beyaz (con_color "250+250+250")
Mavi (con_color "100+149+237")
Yeşil (con_color "60+179+113")
Kırmızı (con_color "255+69+0")
Pembe (con_color "255+20+147"
Gri (con_color 156+156+156)


2-CFG AÇTIĞINIZDA AÇILIŞ SESİ YÜKLEMEK İSTEYENLERE;

Monsterkill ;
play sound/misc/monsterkill [CFG SONUNA EKLEYİN]

Multikill
play sound/misc/multikill

Headshot

play sound/misc/headshot

Music

play sound/ambience/lv5


3-AFK OLUNCA SUNUCUDAN OTOMATİK DÜŞME SÜRESİ [~~~~~]


Evet oyun başında değilseniz ; belli bir süre içersinde otomatik olarak sunucudan düşmek için gereken komutu veriyorum

Böylece Frag ve rank ' larınız zehir olmaz.

İstediginz süreye ayarlayabilirsiniz. Default değer 30 ' dur.

AFK Olsanız Bile Sunucudan Düşmek İstemiyorsanız


cl_timeout "99999"

echo "NETBİLGİNİ.COM BY WAMPİR"

4-SİLAH ALMA MENÜSÜ RESİMLİ / RESİMSİZ YAPMAK !

Bazıları resimli yapar bazıları seri olmak için resimsiz.

Oyuna yeni başlayanlar için, Resimli menü daha ideal olacaktır.

Gereken setinfo kodunu veriyorum ;

Silah Alma Menüsü Resimli Olsun ;

setinfo "_vgui_menus "0"

Silah Alma Menüsü Resimsiz (Text) Olsun ;

setinfo "_vgui_menus "1"


5-MERMİ SEKMEME (NO ALİASS)

Ne alias ne cl - gl ayarları

Tamamen recoil_xx komutları ile beslenen bu değerler hiçbir CFG Dosyasında yok.


Berk İsimli bi kardesim bana bu komutları verdi daha doğrusu zorla aldım ;D


İşe yarar mı derseniz abooov 10 numara , tüm silahlara özel olarak sağlanmış no recoil

Bundan sonra ak47 ile tarayıp sekme sorunu yaşamayacaksınız :)


//Auto Recoil
recoil_usp "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_glock18 "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_deagle "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_p228 "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_elite "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_fiveseven "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_xm1014 "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_m3 "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_mp5 "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_tmp "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_p90 "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_mac10 "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_ump45 "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_ak47 "recoil 1.9;nospread 2"
recoil_sg552 "recoil 1.8;nospread 2"
recoil_m4a1 "recoil 1.74;nospread 2"
recoil_galil "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_famas "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_******* "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_aug "recoil 1.7;nospread 2"
recoil_scout "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_awp "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_g3sg1 "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_qsforum "recoil 2;nospread 2"
recoil_sg550 "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_m249 "recoil 1.7;nospread 2"
recoil_knife "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_tactical "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_flashbang " "
recoil_hegrenade " "
recoil_smokegrenade " "
recoil_c4 " "

echo "netbilgini.net No Recoil.#" [aynen cfg sonuna ekleyn]


6-SESSİZ DEFUSE !

Önce 2 Yöntem var NETBİLGİNİ ; Tamamen keyfinize kalmışş.

# 1. Yöntem Tavsiyemdir. "e" tusuna basınca bombayı çözerken ses çıkmaz digeri biraz zahmetli.

1- bind "e" "+use; impulse 101; mlook"

CFG Sonuna ekle burdaki amaç ; bombayı çözerken f tusuna basmak. Bunu ise komuta entegre etmiş bulunmaktayım..

2- Bombanın olduğu yerde yere çömeliyoruz.Elimize knife(Bıçağı) alıyoruz. E ile aynı anda mouse sağ tuşa basıyoruz.(Bıçak yere değmesi lazım)

Bu 2 yöntemde %100 işe yarar.


Bir teşekkürü ve yorumu çok görmeyiniz.



6-SOLC KIRAN KOMUTLARDAN !


Tamamen WAMPİR Bulmuştur çalmayın! Kaynak gösterin Netbilgini.com - Netin En Bilgini - vBulletin

Bir üyenin istemesi üzerine düşündüm ve parlak bi fikirle socl son sürümü kırmayı başardım.

bind "w" "+forward; cl_bob 0; cl_bobcycle 0; cl_bobup 0; +mlook"

bunu bi not defteri içersine kaydet sadece ve sadece bu komut olsun. örnek bob.cfg olaraK kaydet

Sonra Şuan ki kullandıgın cfg dosyasının sonuna

bind "w" "+forward; exec bob.cfg" olarak ekle

Şuan kullandıgın cfg'yi tekrar çalıştır.

Taş gibi geçecek komutlar :)

Kendim buldum ve denedim =) Çalıntı yapmayın sakına !

Dipnot : Her 2 Cfg dosyasınıda salt okunur yapın.


7-EN BOMBA KONU CL_ AYARLARI BY WAMPİR !!!!!!

Cl'nin açılımı client demektir. Yani Oyuncu Ayarları anlamına gelir

cl_gg ; Bu değerin 0 olması sekme oranını düşürecektir.

Önerilen Değer ; 0

cl_lc ; Bu değerin default kalması kesinlikle sizin yararınıza olacaktır. No Recoil ve Headshot komutlarında bu komut hep yer alır.

Önerilen Değer ; 1

cl_lw ; cl_lc komutuyla aynı anlama gelen bu değerin default halinde kalması yine sizin yararınıza olacaktır.

Önerilen Değer ; 1

cl_dlmax ; Tamamen Rate ayarlarıyla alakası olan bu komutun ; FPS ' yi sabitlemek adına 128 yapmamız gerekmektedir.

Önerilen Değer ; 128

cl_himodels ; Gereksiz modelleri kapatarak fps artışı sağlamak açısından 0 yapmamız gerekir. 1 Olmasının herhangi bir avantajı yoktur.

Önerilen Değer ; 0

cl_allowdownload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.

cl_allowupload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.

Önerilen Değerler ; 1

cl_download_ingame ; Oyuncuların logolarını kaydederek oyun içersindeki fps'yi düşürür. Bu değeri 0 yapmanız fps açısından katkı sağlayacaktır.

Önerilen Değer ; 0

cl_showfps ; Sol Üst Köşede FPS ' nizi gösterir. Ancak net_graph ile biz sağ alt bölümde zaten fps ' mizi görebiliyoruz. Tercih tamamen size kalmış..

Önerilen Değer ; 0

cl_vsmoothing ; Oyuncu cvar ' ları ile alakalıdır. Default değerin kalması fps açısından katkı sağlayacaktır.

Önerilen Değer ; 0.05

cl_dynamiccrosshair ; Ateş ederken crosshair'in büyümesini engellemek istiyorsanız bu değere 0 verin.

Önerilen Değer ; 0

cl_bob , cl_bobup ; Sekme sorununun önüne geçmek istiyorsanız bu 2 komuta 0 değerini verin.

Önerilen Değer ; 0

cl_bobcycle ; Default değer "0.8" Kalırsa Silah size yakın olur eğer 0 yaparsanız silah uzaklaşır. Tercih meselesidir.

Önerilen Değer ; 0

cl_righthand ; 1 Yaparsanız silah sağ elde ; 0 Yaparsanız sol elde olur.

Önerilen Değer : Yok

cl_timeout : Örnegin bu değere default değeri yani 30 girdisini verirseniz ; 30 saniye içersinde oyunda olmazsanız sizi oyundan atar. Yani AFK Süresi olarak tanımlanır.

Önerilen Değer ; 9999

cl_pitchup , cl_pitchdown ; Bu değere 89 Vermeniz Headshot oranınızı yükseltir. Bu ayarla kesinlikle oynamayın!

Önerilen Değerler ; 89

cl_gaitestimation ; Mouse'dan daha iyi verim almak istiyorsanız ; rahatlık için 1 değerini Kullanın.

Önerilen Değer ; 1

cl_solid_players ; 0 Yapmanız bazı sıkıntılar yaratabilir. Default değerde kalsın

Önerilen Değer ; 1

cl_minmodels ; Bu komuta 0 verirseniz Gereksiz özellikleri kapatarak fps artışı sağlayabilirsiniz.

Önerilen Değer ; 0

cl_idealpitchscale ; Mouse ayarı olarak bilinen bu komuta 0.8 değerini vererek görüntü modu ve crosshair açısından daha iyi verim alırsınız.

Önerilen Değer ; 0.8

cl_logofile ; Logo Türünü belirler.

Önerilen Değer ; gun1

cl_logocolor ; Logo rengini belirler

Önerilen Değer ; #Valve_Ltblue

cl_corpsestay ; Cesetlerin yerde kalma süresidir. Default değer 600 ' dür.

Önerilen Değer ; 180

cl_crosshair_size ; Sadece CS 1.6 ' ya özel olan bu komut crosshair boyutunu ayarlar.

1 : En Küçük

Small : Küçük

Medium : Orta

Large : Büyük

Auto : Otomatik

Önerilen Değer ; 1

_cl_autowepswitch ; Bu değere 0 komutu verirseniz sıkıntı Çekersiniz. Çünkü yerden alınan silahlar direk elinize gelmez

Önerilen Değer ; 1

cl_weather ; 0 Değeriyle beraber gereksiz modelleri kapatarak fps artışı sağlayabilirsiniz.

Önerilen Değer ; 1

fastsprites ; Sisin Kalitesi İle İlgilidir

0 (Düşük Kalite, FPS Yükselir, Beyaz Renkte Olur)

1 (Normal)

2 (Yüksek Kalite, FPS Düşer , Gri Renkte Olur)

Önerilen Değer ; 0

cl_crosshair_color ; Crosshair rengini belirler.

cl_crosshair_color "250 250 50"

Turuncu
cl_crosshair_color "250 128 50"

Kırmızı
cl_crosshair_color "250 50 50"

Çingene Pembesi
cl_crosshair_color "250 50 250"

Lacivert
cl_crosshair_color "50 50 250"

Turkuaz
cl_crosshair_color "50 250 250"

Default (Green)
cl_crosshair_color "50 250 50

Beyaz
cl_crosshair_color "250 250 250"

Siyah
cl_crosshair_color "1"

cl_crosshair_translucent ; Bu değeri 1 yaparsanız crosshair rengi parlak olur

Önerilen Değer ; 0

cl_radartype : Radar Görünümünü Ayarlar

1 Kalın

0 Saydam

Önerilen Değer ; 1


8-ATEŞ EDERKEN CROSSHAİR RENGİ DEGİSTİRME

Eğer Ateş edince crosshair renginin değişmesini, renklenmesini istiyorsanız bu komutu kullanın.


bind "MOUSE1" "+attack; adjust_crosshair"
echo "Netbilgini.com Ates edince Crosshair Renklenmesi.#"


Crosshair Rengini Sabit Yapmak İsteyenler;

bind "MOUSE1 "+attack"
echo "Netbilgini.comCrosshair Sabit.#"


Dahada hoş durması için "sağa,sola,ileri,geri" yönlerine gittiginizde de sabit durmasını istemiyorsanız bu kodu kullanın ;

bind "w" "+forward; adjust_crosshair"
bind "a" "+moveleft; adjust_crosshair"
bind "s" "+back; adjust_crosshair"
bind "d" "+moveright; adjust_crosshair"
echo "Netbilgini.comCrosshair Renklenmesi.#"



9-Yerdeki siLah otoMatik eLe qeLsin / qeLmesin

Yerdeki Silahın otomatik olarak elinize gelmesini istiyorsanız ; (Örnek Elinizde deagle var yerde colt , bu komut ile colt direk elinize gelir)

_cl_autowepswitch "1"
echo Netbilgini.com .#


Yok Kardesim ben daha çok tekli kullanıyorum diyorsanız ; (Örnek Elinizde Glock var yerde keles , bu komut ile ak47 direk elinize gelmez)

_cl_autowepswitch "0"
echo By wampir .#


10-Cs CrossHair BoyuTunu en uFaq haLe qeTirMe

CS 1.5 Oyununda cross boyunu en ufak hale getirmek için gereken komutları vermek istiyorum..

cl_lc "1"
cl_lw "1"
cl_dynamiccrosshair "0"
cl_bob "0"
cl_bobcycle "0"
cl_bobup "0"


Ve CS Görüntü ayarını opengl 1024 x 768 yapın.

11- AK47 ve M4A1 Aim ConsoL koMutu (aliass)


SXE SİZ SERVERLERDE BAYA İŞE YARAR


// GSAIM FOR M4A1
alias M4A11 "avadd 0 21 10.1 0;"
alias M4A12 "avadd 1 23 4 4.5;"
alias M4A13 "avadd 2 20 7 6;"
alias M4A14 "avadd 3 20.75 6.5 2.1;"
alias M4A15 "avadd 4 27 4.25 3.5;"
alias M4A16 "avadd 5 11.5 8 2.5;"
alias gsaimM4A1 "avclear; M4A11; M4A12; M4A13; M4A14; M4A15; M4A16; txt GSAIM FOR M4A1 Loaded"

// GSAIM FOR AK47
alias AK471 "avadd 0 20 10.1 0;"
alias AK472 "avadd 1 25.25 1.5 3;"
alias AK473 "avadd 2 22.5 7.25 4.25;"
alias AK474 "avadd 3 22.5 3 2.25;"
alias AK475 "avadd 4 29 1.5 2.25;"
alias AK476 "avadd 5 14 4 3;"
alias gsaimAK47 "avclear; AK471; AK472; AK473; AK474; AK475; AK476; txt GSAIM FOR AK47 Loaded"


BÜTÜN VERİLEN KOMUTLARI CFG SONUNA EKLEYİN !

12-BAZI CS KOMUTLARI İŞE YARAR


Değişik ayrıntılar, kişisel ayarlar

Developer : CS Sunucuya bağlı iken tüm bağlantı bilgilerini gösterir.

scr_conspeed : Konsolun açılış hızını değiştirir.En yüksek "mantıklı değer "9999"dur.Ne kadar yüksek değer yazarsanız konsolunuz o kadar hızlı açılır.
0 = Yavaş | 9999 = Hızlı [tavsiye = 9999]

jpeg_quality : SS kalitesi

mat_monitorgamma : Oyun içi gamma değiştirme

cl_downloadfilter "nosounds" : Ses downloadlarını kapama

cl_radartype : Radar görünümünün saydamlığıdır
1 = Saydam | 0 = Yarı saydam [tavsiye = 0] [defauld = 0]

cl_scalecrosshair : (cl_crosshairscale) Xhair boyutu

cl_crosshairalpha

cl_crosshairusealpha

cl_c4progressbar

cl_radaralpha

hud_centerid : Silahınızı bir oyuncuya doğrulttuğunuzda o oyuncunun nicki 1'de ekranın ortasında - 0'da ekranın sol alt köşesinde görünmesini sağlar
1 = Nick ortada | 0 = Nick sol altta [tavsiye = 1] [defauld = 0]

hud_fastswitch : Herhangi bir slottaki silahı hızlı seçmek için kullanılır
1 = hızlı | 0 = Normal [tavsiye = 1] [defauld = 0]

con_enable

cl_forcepreload

snd_mixahead

sv_forcepreload

r_DispUseStaticMeshes



Mikrofon Bölümü

voice_loopback : Kendi sesinizi duyma

voice_avggain : Sesiniz çok fazla çıkıyor ve pek anlaşılmıyorsa yükseltin

voice_maxgain : Sesiniz biraz az çıkıyorsa yüksektin



Ses Bölümü

hisound : Sesleri 8 bit algılamayı ve yüksek sesleri duymamanızı sağlar.

loadas8bit : Sesleri 8 bit algılamayı ve yüksek sesleri duymamanızı sağlar.



Görsellik Bölümü

net_graph : Bu komutla o anki fps'nizi görebilirsiniz.

0 = kapatır | 1-2-3 = Açar [tavsiye 3]

fps_max : Bu komutla maksimum fps sınırınızıyapmış olursunuz. Yani performansı kısıtlamamış olursunuz.
60 = Defauld | 101 = Maximum Fps [tavsiye = 101]

cl_himodels : Bu değişkeni 0 olarak atamanız yüksek kaliteli model renderingini engelleyerek FPS artışına katkıda bulunacaktır.ü
1 = Yüksek kalite | 0 = Düşük kalite [defauld = 1]

cl_showfps : FPS'nizi ekranın sol-üst köşesinde gösterir, net_graph aktif deil ise bunu aktif etmeniz önerilir.Fpsnin sol üstte görünümü ;
1 = Açık | 0 = Kapalı [defauld = 0]

cl_phys_props_enable : Kullanıcı taraflı fiziksel objeleri gösterme

cl_phys_props_max : En fazla fiziksel obje miktarı

cl_show_splashes : Suda oluşan sıçramalar

cl_ragdoll_physics_enable : Ölü bedenleri gösterme

cl_show_bloodspray : Kan

cl_ejectbrass : Silahınızdan çıkan boş kovanlar

cl_show_splashes : Su sıçramaları

r_rainsimulate : Yağmur

mat_fastnobump : Hızlı bump-mapping

mat_fastspecular : Hızlı specular-mapping

mat_bumpmap : Bump-mapping

mat_specular : Specular-mapping

mat_dxlevel : Bu ayarla çok güçsüz bir PC'niz olmadıkça oynamayın. Gerçekten kalite düşüyor. Diğer değerler, 80, 90, 95 (,60 ama bunu kullanmayın) Ayrıca 9.0 destekleyen bi kartınız varsa 7.0 kullanmanız saçma.

mat_clipz : Gereksiz objeler

mat_mipmaptextures : Texture işlenmesi/mesafe

mat_hdr_enabled : HDR

mat_picmip : Texture kalitesi (0...4)

mat_reducefillrate : Shader doldurma hızını düşürme

mat_trilinear : Trilinear filtreleme

mat_wateroverlaysize : Su kalitesi

violence_agibs : Kan & blood & vücud parçaları vs.
violence_hgibs : Kan & blood & vücud parçaları vs.
violence_hblood : Kan & blood & vücud parçaları vs.
violence_ablood : Kan & blood & vücud parçaları vs.
4'ü için ;
1.0 = Görünür | 0 = Görünmez [tavsiye = 0] [defauld = 1]


muzzleflash_light : Silahtan çıkan ateşler

r_lod : Model detayı seviyesi (-5=en yüksek. +5=en düşük)

r_rootlod : Genel detay seviyesi (Verilebilinecek en yüksek değer = 7.1)
[defauld = 1] [tavsiye = 1]

r_avglight : Vertex shader üstünde ortalama ışıklandırma
[defauld = 2] [tavsiye = 2]

r_shadows : Gölgeler

r_worldlights : HDR ile ilgili olabilir

r_dynamic : Bu değişkenin 1 olması dynamic-lightning denilen uygulamayı devreye sokar ve FPS'yi düşürür. Dinamik ışıklandırma;
1 = Açık | 0 = KapaLı [tavsiye = 0]


r_cheapwaterend : Su textureleri

r_cheapwaterstart : Su işlemeleri

r_decal_cullsize : Uzaktaki işleme/texture kalitesini düşürme

r_decals : Kurşun izleri ;
300 = Görünür | 0 = Görünmez [tavsiye = 0] [defauld 300]

r_drawflecks : Mermi çarpmalarını kapama

r_drawmodeldecals : Model üstündeki değişmeleri kapama

r_lightinterp : Işık interpolasyonu

r_occlusion : Görüntü kalitesini düşürürken FPS arttırır

r_propsmaxdist : Obje dönüşüm mesafesi ayarlama

r_waterforceexpensive : Yüksek kaliteli su

r_lightmap : Bu değişkeni 0 yapmak haritalardaki ışıklandırma ve gölgelendirme modunu software moduna yakın bir tarza çevirerek FPS'yi arttırır.
1 = Normal kalite | 0 = Düşük kalite [tavsiye = 1] [defauld = 1]

mp_decals : Bu komutla mermi delikleri, logoların görünümü
300 = Açar | 0 = Kapatır [defauld 300] - [tavsiye 0]

gl_picmip : Genel texture,model,skin kalitesini düşürerek ekran kartınız üstündeki yükü hafifleten bu komutta,ne kadar "yüksek değerler" verirseniz kalite o kadar düşer,buna bağlı olarak "FPS yükselir".
0 = Defauld değerdir | 0.75 = Düşük kalite yüksek fps

gl_max_size :En yüksek texture boyutunu belirler.VooDoo 3 ve aşağı kalitede olan 3dfx kartları için en yüksek
değer 256'dır(kimde kaldi o kartlar lem : ).Eğer bir Ge-Force'a sahipseniz bu değeri 512'ye çıkararak çok daha kaliteli görüntülere sahip olabilirsiniz.Bu değeri ne kadar 'düşürürseniz' FPS o kadar 'artar' ama aynı şekilde görsel kalite 'düşer'.
256 = Normal kalite normal fps | 128 = Düşük kalite yüksek fps | 64 = Çok duşuk kalite çok yüksek fps [tavsiye = 256]

gl_cull : Bu komut herhangi bir 3-D sahnesinde sadece 'görünen' nesnelerin render edilmesini sağlar.Görünmeyen nesnelerin render edilmesinin pek de bir faydasının olmayacağını düşünerek bu
değerin 1 olarak kalması çok faydalı olur.
1 = normal kalite | 0 = düşük kalite [tavsiye = 1] [defauld = 1]

gl_playermip : Bu komutu gl_picmipin oyuncu modelleri için olanı olarak da düşünebiliriz.Ne kadar yüksek değerler verirseniz FPS o kadar 'artar' ama kalite düşer.Bu komutu kullanırken ne kadar yüksek
değerler vermeniz tamamiyle sizin insiyatifinize kalmış.
[tavsiye 0.0] [defauld = 0.0]

gl_lightholes : Default olarak gelen 1 değeri "ışık deliklerini" görmemizi sağlar.Bunu 0 yapmanız FPS'yi arttırır.
1 = Görünür | 0 = Görünmez [tavsiye = 0] [defauld = 1]

gl_round_down : Bu komut texture boyutundanki round-down değerini belirler.Yüksek değerler vermeniz durumunda fps artacağı gibi texture kalitesi düşecektir
3 - 9 arası değer verebilirsiniz | [defauld = 3]

gl_texsort : Bu değerin 1 olması durumunda texturelar daha canlı ve parlak görünecektir.0 yaptığınızda FPS artacağı gibi görsel kalitede düşme yaşanabilir.

/gl_texturemode [Texture Modunun ismi]
1-)GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST
2-)GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
3-)GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR
4-)GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
En kaliteliden kalitesize doğru sıralama:
4>3>2>1
En yüksek FPS verenden en az FPS verene doğru olan sıralama:
1>2>3>4
NOT:En yüksek FPS veren 1 ve 2. modları kullandığınızda uzaktaki nesneleri tam olarak seçemeyebilirsiniz.

gl_wateramp : Bu değişkenin 1 olması bazı haritalarda olan "sulardaki" dalgaların şiddetini(amp) arttırır.
1 = Dalgalı | 0 = Dalgasız [tavsiye = 0] [defauld = 0]

gl_ztrick :

fog_enable : Sis

fog_enable_water_fog : Su sisi



EVET KODLARIMIZIN SONUNA GELDİK !

ßY WAMPİR FARKI İLE SÜPER BİR CFG NİZ OLDU İNANIN

ALINTI YAPANLAR MUTLAKA ALINTIDIR YAZSIN

EMEGE SAYGI ŞUAN ELLERİM UYUŞTU VE KAÇ SAATTİR YAZIYORUM

HEPSİNİ TEK TEK TEK YAZDM ELİM KOPTU ARTIK

DEGERİMİ BİLİN HERŞEY WWW.NETBİLGİNİ.COM İÇİN

EGER BU KODLARDAN BİRİNİ KULLANIP YORUM YAZMAYIP TEŞEKKÜR BUTONUNA BASMADIYSAN BÜTÜN KODLAR HARAM OLSUN

BY WAMPİR HERŞEY SİZİN İÇİN TEŞEKKÜR BUTONUNA BAS !




 
çok saol kendi cfgmi yapcam artık çok teşekkür ederim by wampir kardes
 
Devrim yarattı bende :)
 
bu komutları açan 9992312319312 tane adam var aynısını açan. eklediğin recoil komutları işlemez. Bob komutları socl kırmaz geride kalan senin emeğin,teşekkürler paylaşım için :) alıntı diye belirtseydn %80 i alıntı :)
 
TskLer Berkan.
 
supersın kardesım bence bu konu sabıt olmayı hakedıo !
 
bu komutları açan 9992312319312 tane adam var aynısını açan. eklediğin recoil komutları işlemez. Bob komutları socl kırmaz geride kalan senin emeğin,teşekkürler paylaşım için :) alıntı diye belirtseydn %80 i alıntı :)
şimdiye kadar neyi begendinki bunu begencen :D aLıntı diiL tek tek eLimLe yazDm eLim acıo :D


saoLun arkadasLar

daha kod ekLerm ben ayıpsıNız
 
Teşekkürler.
 
şimdiye kadar neyi begendinki bunu begencen :D aLıntı diiL tek tek eLimLe yazDm eLim acıo :D


saoLun arkadasLar

daha kod ekLerm ben ayıpsıNız


haha :D aciz seni tek tek eliyle yazmış yazık olum rezil olucaksın copy+paste yaptıgın bu :D
 
+1111 up up up up :
 
Berkan copy paste :d

sağol paylaşım için
+katılıyorum berk.
 
fqs den aLıntı :DDD
 
Copy Paste hıh. Neyse paylaşım için sağol.
 
eğer gerçekten elinle yazdıysan helal olsun valla ne diyim bende bi kaç kez böle konu açmıştım tek tek elimle yazarak ama kıymet bilmiyolar be kardeşim ..
 
kardesım bunu metın belgesınden cfg nasıl cevırcez.??.....
 
copy past yaw tskrr ettım genede saol
 
recoil_usp "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_glock18 "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_deagle "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_p228 "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_elite "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_fiveseven "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_xm1014 "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_m3 "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_mp5 "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_tmp "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_p90 "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_mac10 "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_ump45 "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_ak47 "recoil 1.9;nospread 2"
recoil_sg552 "recoil 1.8;nospread 2"
recoil_m4a1 "recoil 1.74;nospread 2"
recoil_galil "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_famas "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_******* "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_aug "recoil 1.7;nospread 2"
recoil_scout "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_awp "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_g3sg1 "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_qsforum "recoil 2;nospread 2"
recoil_sg550 "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_m249 "recoil 1.7;nospread 2"
recoil_knife "recoil 1.2;nospread 2"
recoil_tactical "recoil 1.3;nospread 2"
recoil_flashbang " "
recoil_hegrenade " "
recoil_smokegrenade " "
recoil_c4 " "
 
Bu konunun tamamı alıntı ~ Hepsi bizim Forumda var. ` Özenti bide Bizim Forumda Mod Olacak.. :@
 
Geri
Üst