2
EXE RANK
~ XdreagS`<Tq>
Fexe Kullanıcısı
Puanları
0
Çözümler
0
- Katılım
- 14 Mar 2009
- Mesajlar
- 2,797
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 36
- Web sitesi
- www.webmania.forum.st
Ormanların kıllı hükümdarı aslanın ihtiş***** inşaa ediyoruz. Başlayalım:
Materyaller:
Ormanların kıllı hükümdarı aslanın ihtiş***** inşaa ediyoruz. Başlayalım:
Materyaller:
Napolyon ile başlayalım. Resmi Crop Tool ile uygun boyuta getirin.
Erkek aslanı dökümana aktarın, kafasını Free Transform ile kafa bölgesine getirin. (Ctrl-T)
Layer > Layer Mask > Reval All yörüngesini izleyin. Görünmesini istemediğimiz arkaplanı siyah bir fırça ile boyamaya başlayın. Maskeleme işleminin ardından aslanın kafası sırıtmamalı. Tüylü bölgelerde yumuşak fırça seçmeye yada opacity’yi düşürmeye dikkat edin.
Aslanın sol profilini Dodge ile aydınlatın, sağı ise Burn ile karartın.
Filter >Sharpen > Sharpen ile keskinleştirin.
Aslan kafasının gölgesi haliyle insan kafasının gölgesinden büyük olacaktır. Ya Burn tool ile simetrik bir gölge yaratın. Yada Lasso ile burundan kafa uzunlupuna simetrik, sağ çapraza bir şekil çizin. Bu bölgeyi burn tool yada saydam bir siyah brush ile karartabilirsiniz.
Pen tool ile tahtın dış çeperi olan altınımsı şeriti seçin. Bu bölgeyi koyu yeşil ile doldurun. Yarattığınız bölgenin blending ayarları:
Bu layera Ctrl eşliğinde tıklayın. Yeni bir layer yaratın. Brush ayarlarına girin. Aşağıdaki ayarlamaları yaparak noktalar saçan bu brush ile [B][COLOR=#333333]seçili alan[/COLOR][/B]ı boyayın. (3px, yeşil, opacity:30)
Palmiye yaprakları ile arkaplanı donatın. Burn tool ve Dodge tool ile ışıklandırma işine geçeceğiz. Resimde belirtilmiş olsa da kendi perspektifinize göre ışığı dağıtabilirsiniz.
Tacı dökümana aktarın. Ctrl-T ile Free Transforma geçin. Tacı uygun boyut ve bölgeye getirdikten sonra Sağ tuşla Perspective’ye geçerek tacı kafaya oturtun. Ardından warp’a geçin ve 3 boyutlu bir görünüm için tacı basıklaştırın. Dodge ve Burn ile ışığı dağıtın.
Kafatasını dökümana aktarın -ki kendisi bir hayvana aittir. Sanırım onu sağ taraftaki büyücü küresinin olduğu kolona koyabiliriz. Clone stamp tool ile perdenin olduğu bir bölümde Alt tuşuna basın. Ardından küreyi boyayın. Müthiş birşey çıkarmanıza gerek yok. Transform ile (Perspective) perspektifini ayarlayın. Burn ve dodge ile ışıklandırmasını yaptıktan sonra Image-adjustment-Bright&contrast ile soluklaştırın.
Sıra bizi ilgilendiren tehditkar bölümde. Sol kolondaki küreyi de benzer şekilde yokedin. Kafatasını aktarın. Kıyafetin kapattığı kafatası bölümünü silin. Image-Adjustment-Bright&Contrast ve Hue&Saturation. Burn ve dodge ile ışıklandırmanın ardından kafatası ve kıyafet arasında kalan bölümü siyah ile doldurun.
Yılanı dökümana aktarın. Resimde gösterilen bölgeyi seçin. Bu parçayı birçok kez kopyalayın. Transformun yardımıyla zikzaklar çizerek asa üzerine yerleştirin. Asanın arkasına dolanması gereken bölgeleri eraser tool ile silin. Kenarları yumuşak bir eraser ile silin. Dodge ve Burn ile detaylı bir ışıklandırma yapın.
Black&White Adustment layerı yaratın. (Ayarlar resimde) Blend modu Luminosity olarak değişin. Opacity %50
Filter > Noise > Reduce Noise
Sonuç:
Materyaller:
- Napoleon tahtında
- Erkek Aslan
- Saksı Bitkisi
- Saksı Çiçeği (o ne demekse)
- Palmiye
- Taç
- Kafatası
- İnsan Kafatası
- Yılan
Ormanların kıllı hükümdarı aslanın ihtiş***** inşaa ediyoruz. Başlayalım:
Materyaller:
- Napoleon tahtında
- Erkek Aslan
- Saksı Bitkisi
- Saksı Çiçeği (o ne demekse)
- Palmiye
- Taç
- Kafatası
- İnsan Kafatası
- Yılan

Napolyon ile başlayalım. Resmi Crop Tool ile uygun boyuta getirin.

Erkek aslanı dökümana aktarın, kafasını Free Transform ile kafa bölgesine getirin. (Ctrl-T)

Layer > Layer Mask > Reval All yörüngesini izleyin. Görünmesini istemediğimiz arkaplanı siyah bir fırça ile boyamaya başlayın. Maskeleme işleminin ardından aslanın kafası sırıtmamalı. Tüylü bölgelerde yumuşak fırça seçmeye yada opacity’yi düşürmeye dikkat edin.
Aslanın sol profilini Dodge ile aydınlatın, sağı ise Burn ile karartın.
Filter >Sharpen > Sharpen ile keskinleştirin.
Aslan kafasının gölgesi haliyle insan kafasının gölgesinden büyük olacaktır. Ya Burn tool ile simetrik bir gölge yaratın. Yada Lasso ile burundan kafa uzunlupuna simetrik, sağ çapraza bir şekil çizin. Bu bölgeyi burn tool yada saydam bir siyah brush ile karartabilirsiniz.

Pen tool ile tahtın dış çeperi olan altınımsı şeriti seçin. Bu bölgeyi koyu yeşil ile doldurun. Yarattığınız bölgenin blending ayarları:

Bu layera Ctrl eşliğinde tıklayın. Yeni bir layer yaratın. Brush ayarlarına girin. Aşağıdaki ayarlamaları yaparak noktalar saçan bu brush ile [B][COLOR=#333333]seçili alan[/COLOR][/B]ı boyayın. (3px, yeşil, opacity:30)

Palmiye yaprakları ile arkaplanı donatın. Burn tool ve Dodge tool ile ışıklandırma işine geçeceğiz. Resimde belirtilmiş olsa da kendi perspektifinize göre ışığı dağıtabilirsiniz.

Tacı dökümana aktarın. Ctrl-T ile Free Transforma geçin. Tacı uygun boyut ve bölgeye getirdikten sonra Sağ tuşla Perspective’ye geçerek tacı kafaya oturtun. Ardından warp’a geçin ve 3 boyutlu bir görünüm için tacı basıklaştırın. Dodge ve Burn ile ışığı dağıtın.

Kafatasını dökümana aktarın -ki kendisi bir hayvana aittir. Sanırım onu sağ taraftaki büyücü küresinin olduğu kolona koyabiliriz. Clone stamp tool ile perdenin olduğu bir bölümde Alt tuşuna basın. Ardından küreyi boyayın. Müthiş birşey çıkarmanıza gerek yok. Transform ile (Perspective) perspektifini ayarlayın. Burn ve dodge ile ışıklandırmasını yaptıktan sonra Image-adjustment-Bright&contrast ile soluklaştırın.

Sıra bizi ilgilendiren tehditkar bölümde. Sol kolondaki küreyi de benzer şekilde yokedin. Kafatasını aktarın. Kıyafetin kapattığı kafatası bölümünü silin. Image-Adjustment-Bright&Contrast ve Hue&Saturation. Burn ve dodge ile ışıklandırmanın ardından kafatası ve kıyafet arasında kalan bölümü siyah ile doldurun.

Yılanı dökümana aktarın. Resimde gösterilen bölgeyi seçin. Bu parçayı birçok kez kopyalayın. Transformun yardımıyla zikzaklar çizerek asa üzerine yerleştirin. Asanın arkasına dolanması gereken bölgeleri eraser tool ile silin. Kenarları yumuşak bir eraser ile silin. Dodge ve Burn ile detaylı bir ışıklandırma yapın.

Black&White Adustment layerı yaratın. (Ayarlar resimde) Blend modu Luminosity olarak değişin. Opacity %50
Filter > Noise > Reduce Noise

Sonuç:
