HTC, 2013 Yılında Satış ve Pazarlama Stratejisini Değiştiriyor

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Joker1903
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
0
EXE RANK

Joker1903

Fexe Kullanıcısı
Puanları 0
Çözümler 0
Katılım
1 Eki 2012
Mesajlar
158
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
Joker1903
htc_logo.jpeg

Son birkaç çeyrektir hem satışlarda hem finansal rakamlar noktasında istediği başarıyı yakalayamayan HTC’de radikal değişiklikler devam ediyor. Stratejisini sadece akıllı telefondan yana kullanan bunun yanında tablet platformu için bir süre yeni ürün verilmeyeceğini açıklayan Tayvanlı üreticinin yıl son döneminde nasıl bir sonuç ortaya koyacağı merak konusu.
Android’in yanı sıra Windows Phone 8 platformundan da ürünler ortaya koyan şirket yaşadığı olumsuz tablo neticesinden dünyanın bazı noktalarındaki ofislerini kapatmış ve ar-ge çalışmalarını durdurmuş ve hatta bu durum Tayvan hükümetinin bile dikkatini çekerek çeşitli çağrılar yapılmıştı. Beats-Audio hisselerinin büyük bölümünün satılması da olumsuz tabloya bağlanmıştı.
Tasarım ve sağlamlık noktasında ürettiği cihazları Sense arabirimi ile özgünleştiren HTC’nin en fazla eleştiri aldığı noktaların başında izlediği fiyat politikası, cihazlarının dünya geneline yayılma durumu ve satış-pazarlama politikasıdır. Şirket bu anlamda radikal bir değişikliğe giderek satış ve pazarlama müdüründe değişikliğe gidiyor. Benjamin HO, Ocak 2013’te John Wang’ın yerini alarak HTC’nin yeni pazarlama müdürü olacak.
HTC, akıllı telefon dünyasında bir numara olamadı fakat bir dönem Samsung ve Apple’a ciddi bir rakip olmuştu. Hatta Amerika’da en çok tercih edilen marka olmayı da başarmıştı. Pazar payını tekrar %10’ların üzerine çıkarmak isteyen şirketin “Pazarlama 2.0″ olarak adlandırdığı yeni hamlesi nasıl sonuçlar doğuracak bunu 2013 yılında göreceğiz.
kaynak: [COLOR=#a4c639]slashgear.com[/COLOR]
 
Geri
Üst