Reklam vermek için jestgames@gmail.com mail atınız. Reklam vermek için jestgames@gmail.com mail atınız.

Google Chrome SsL Hatası Çözümü!!

Merhaba Forumexe Ne zamandır Konu Açmıyodum Ve Yine Bomba Bi Konuyla Karşınızdayım Bu kONUYU Önceden Yaşadıqım İçin Biliyorum Sorun Şöyle Google Chrome'ye Girdiqimizde Ssl Hatası Yazıyor Ve Yinede Devam et dediqimizde hata veriyo!!! Bu Hata Tarihimizden Kaynaklanıyo benim tarihim 2099 olmuşdu neyse tarih ayarlarını değiştir diyip tarihim kaçsa oraya alıyoruz veee sorun çözüldü +++ rep verin ltfn..


Yeni Konu aç
  1. Üyelik tarihi
    02.12.2012
    Mesajları
    81
    Konuları
    12
    Rep Puanı
    10
    Nerden
    Erzurum
    Takımı
    Fenerbahçe
    Meslek
    Hacker
    İsim
    Oğuzhan Öget

    --------------------------------------------------------------------
    Merhaba Forumexe Ne zamandır Konu Açmıyodum Ve Yine Bomba Bi Konuyla Karşınızdayım


    Bu kONUYU Önceden Yaşadıqım İçin Biliyorum Sorun Şöyle Google Chrome'ye Girdiqimizde Ssl Hatası Yazıyor Ve Yinede Devam et dediqimizde hata veriyo!!!


    Bu Hata Tarihimizden Kaynaklanıyo benim tarihim 2099 olmuşdu neyse tarih ayarlarını değiştir diyip tarihim kaçsa oraya alıyoruz veee sorun çözüldü +++ rep verin ltfn..

    --------------------------------------------------------------------

    --------------------------------------------------------------------
    Bir önceki konumuz olan «Wireless Mausunda sorun var çözümü nedir? // TURKİYEMWHAT» konumuzunda ilginizi çekeceğini düşünerek incelemenizi tavsiye ederiz.
    Alıntı 12-03-13
  2. Üyelik tarihi
    04.02.2012
    Mesajları
    56
    Konuları
    25
    Rep Puanı
    10
    Nerden
    İstanbul
    İsim
    Mehmet
    Alıntı Oquzhan99 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba Forumexe Ne zamandır Konu Açmıyodum Ve Yine Bomba Bi Konuyla Karşınızdayım


    Bu kONUYU Önceden Yaşadıqım İçin Biliyorum Sorun Şöyle Google Chrome'ye Girdiqimizde Ssl Hatası Yazıyor Ve Yinede Devam et dediqimizde hata veriyo!!!


    Bu Hata Tarihimizden Kaynaklanıyo benim tarihim 2099 olmuşdu neyse tarih ayarlarını değiştir diyip tarihim kaçsa oraya alıyoruz veee sorun çözüldü +++ rep verin ltfn..
    kardeşim yaptım yine aynı hatayi diye ssl bağlantı hatası

    --------------------------------------------------------------------
    Alıntı 02-01-14
  3. Üyelik tarihi
    22.03.2014
    Mesajları
    4
    Konuları
    1
    Rep Puanı
    10
    Nerden
    İstanbul
    Takımı
    Beşiktaş
    İsim
    Ali Deniz
    Kardeşim Benim hayla AynıpDeğişmiyor Hemde Aynıydı Zaten tarih doğru idi Başka bişey yokmu İnci Siker

    - - - Updated - - -

    Kardeşim Benim hayla AynıpDeğişmiyor Hemde Aynıydı Zaten tarih doğru idi Başka bişey yokmu İnci Siker

    --------------------------------------------------------------------
    Alıntı 22-03-14

Benzer Konular

  1. V9tr.com Sorunu Çözümü - Google Chrome
    By ChaRLeS™ in forum Teknik Yardım Sorularınız
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 21-03-14, 20:55
  2. Google Chrome Wysiwyg Editör Sorunu Çözümü
    By !..::Mя.PђรҹX::..! in forum Çöp Kutusu
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 18-11-12, 19:38
  3. Google Chrome Wysiwyg Editör Sorunu Çözümü
    By !..::Mя.PђรҹX::..! in forum Point Blank
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 28-10-12, 14:51
  4. Google Chrome Wysiwyg Editör Sorunu Çözümü
    By Ataberksss55 in forum Transformice
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 06-07-12, 08:03

Bu Konudaki Etiketler

vBulletin® Jelsoft Enterprises Ltd © 2014 / Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1